Google přechází na jednoduchost, standardizuje politiku obsahu pro vydavatele

Google právě nyní reorganizuje to, jakým způsobem prezentuje obsahová pravidla pro vydavatele a standardizuje proto jejich obsahová pravidla a restrikce napříč nástroji AdSense, AdMOb a AdManager.
 
Google obsahová pravidla budou brzy rozdělena do dvou kategorií: Pravidla pro Google vydavatele a Google restrikce pro vydavatele. Google pravidla pro vydavatele a jejich stránka bude zvýrazňovat zejména typy obsahu, na kterých se nemůže monetizovat a GOogle restrikce pro vydavatele a jejich stránka bude zvýrazňovat specifické typy obsahu, které neporušují pravidla, avšak nemusejí se líbit všem inzerentům, jako například obsah relevantní k alkoholu nebo tabáku.
 
Aktualizace jsou naplánovány ke spuštění v září a míří na vytvoření zjednodušené zkušenosti pro vydavatele, co se týče chápání toho, na jakém obsahu lze monetizovat.
 

Proč by nás to mělo zajímat.

 
Firmy a marketéři již dlouhou dobu tlačili digitální reklamní platformu, aby vytvořila daleko transparentnější a firemně-bezpečné prostředí. V tomto procesu spousta z obsahových pravidel z reklamních platforem byla velice obtížná k pochopení a následování pro vydavatele – to, že víte, na čem nemůžete monetizovat versus typy obsahu, na kterých můžete monetizovat, avšak nemusí to být v pohodě se standardy inzerenta. S touto aktualizací Google činí daleko jednodušší pro vydavatele následovat jeho vlastní pravidla.
 
„Jeden konzistentní kousek zpětné vazby, kterou jsme slýchávali od našich vydavatelů byl ten, že chtějí, abychom dále zjednodušili naše pravidla, napříč všemi produkty, aby byly daleko lépe pochopitelné a snadnější k následování,“ napsal vedoucí Google pro udržitelné reklamy Scott Spencer na jeho Inside AdSense blogu.
 
Určitě je nutné poznamenat, že GOogle nespouští ani neuvádí nějaká nová obsahová pravidla, pouze restrukturalizuje rámec toho, jak jsou prezentovány.
 

Více o těchto novinkách

 

  • Nová pravidla pro vydavatele na GOogle budou zvýrazňovat obsah, na kterém nelze monetizovat, jako například nelegální obsah, nebezpečný či urážlivý obsah, nebo sexuálně explicitní obsah.
  • Google restrikce pro vydavatele budou vypisovat specifické typy obsahu, které nutně nemusí porušovat pravidla pro vydavatele, ovšem nemusí se líbit některým inzerentům: „Vydavatelé nebudou dostávat upozornění za porušení pravidel, když se budou snažit monetizovat na tomto obsahu, ovšem někteří inzerenti a inzerenční produkty nemusejí přihazovat.“
  • Google také hlásí, že odstranil sedm set třicet čtyři tisíc vydavatelů a vývojářů aplikací z jeho sítě reklam minulý rok pro porušení jejich pravidel pro vydavatele.