Pokud jste chtěli další znamení toho, že Google neustupuje od reakčních reklam ve vyhledávání (Responsive search ads – RSAs), tak i když je to stále všechno v beta testování, tady je jedno znamení: nyní můžete vytvořit a spravovat RSA v Google Ads aplikaci pro operační systémy Android a iOS.
Určitě si všimnete, že na obrázku níže, že pokud již máte nastaveny vaše reakční reklamy ve vyhledávání, znovu zaplní vaše nové RSA s existujícími titulky a popisky. Také vám bude ukazovat skóre síly reklamy na samém vrcholu obrazovky s návrhy o tom, jak vlastně tohle skóre můžete zlepšit.
Bug?
Možná se v aplikaci objeví bug, neboť stále vidím jenom možnost přidat nové RSA a ne možnost textu reklamy. Zeptal jsem se na to Google a určitě aktualizuji tento článek, jakmile něco uslyším.
Správa negativních klíčových slov.
Také dostupná v aplikaci bude možnost vytvořit, zkontrolovat nebo editovat negativní klíčová slova.
Proč by nás to mělo zajímat.
Možnost ve skutečnosti udělat všechny potřebné věci v mobilní aplikaci z Google Ads a Microsoft ADvertising je stále relativně limitovaná, avšak oba dva nástroje budou přidávat nové možnosti, což zahrnuje například schopnost učinit nějaké úkony na doporučení.