Bing svým vydavatelům: Začněte používat nové Bing URL procesy předkládání pro indexování a to nejlépe hned

Chcete, aby Bing objevil daleko rychleji nový nebo aktualizovaný obsah, který jste nedávno vytvořili? Začněte používat nový nástroj pro předkládání od Bingu.
 
Minulý týden na SMX West Bing ohlásil, že nyní dovoluje správcům webu, vydavatelům a také majitelům stránek předkládat až deset tisíc URL denně jeho internetovému vyhledávači pro procházení a indexování. To je až tisícinásobný nárůst předchozích limitů, které měl Bing pro tento nástroj. Ale je tu také důvod pro tento nebývalý nárůst, Bing jej ostatně sdělil ve svém oznámení: „Věříme, že povolením této změny spustíme jisté fundamentální proměny toho, jakým způsobem internetové vyhledávače, jako je Bing, získávají a jsou upozorněny na nový a aktualizovaný obsah napříč celým internetem.“
 
Promluvili jsme si s Christi Olson, vedoucí pro vyhledávací evangelium Bingu, která zdůraznila to, že právě tohle je ta cesta, kterou se bude Bing ubírat. Pokud chcete, aby váš nový či aktualizovaný obsah byl v Bing Indexu, budete eventuálně nuceni použít právě tento proces předkládání URL od Bingu, ať už skrze Bing Webmaster Tools nebo API.
 
Dnes se procházení nemění. Alespoň nyní Bing bude pokračovat s procházením v takovém rozsahu, v jakém procházel doposud. Nebude nijak zmenšovat své zdroje, které vkládá do procházení internetu právě nyní. Avšak někdy v budoucnu chce Bing redukovat všechny ty snahy a zdroje, které do procházení internetu vkládá.
 
Bing napsat ve svém oznámení, že: „eventuálně budou internetové vyhledávače redukovat frekvenci procházení stránek k detekci změn a k aktualizaci indexovaného obsahu.“
Silný signál procházení. Pokud používáte již dnes nástroj pro předkládání URL, je to velmi „silný“ signál pro Bing, že právě tato URL musí být procházena hned teď, jak potvrdila Christi Olson. Bing přesune zdroje do procházení právě takto předložených URL, které uživatelé mohou podat k procházení skrze nástroje Bingu.
 
Budoucnost. Bing nám vysvětlil, že v několika budoucích letech doufá, že se nebude muset spoléhat na procházení internetu k tomu, aby objevil nový či aktualizovaný obsah. Namísto toho správci webů, SEO a vydavatelé budou využívat nástroje Bingu nebo jejich vlastní platformy pro správu obsahu a skrze ně budou předkládat obsah automaticky via API.
 
A kdy se přesně tohle stane? To je nejasné, neboť zde není žádné specifické datum, alespoň prozatím.
 
Dopad na odkazy. Hodnota, kterou Bing přikládá odkazům, se měnit nebude, ani výsledkem této změny. Tohle je pouze procedura procházení a indexování, nijak to nesouvisí s procedurou hodnocení.
 
Nakonec, pokud nebude Bing hledat nové URL nebo aktualizované odkazy na čerstvých nových stránkách, může to do značné míry ovlivnit graf odkazů. Avšak Olson sdělila, že i když předložíte novou stránku Bingu via URL nástroj pro předkládání a jsou tu nějaké nové stránky, na které se odkazuje od dané stránky, Bing je projde taky.
 
Například, pokud předložíte domain.com/abc.html jako novou stránku a tato stránka odkazuje na domain.com/def.html, Bing projde také /def.html, pokud je to stránka nová v indexu. Avšak pokud už /def.html v indexu je, tak poté nebude znovu procházena, protože taková URL nebyla znovu předložena jako aktualizovaná.
 
Spam. Bing očekává nemalý počet spammerů, kteří se pokusí zneužít nástroj. A přesně proto jsou tu jisté limity, jako je ověřené stáří stránky v Bing webmaster Tools k určení toho, jak moc obsahu můžete předložit na základě tohoto faktoru stáří. Plus, pokud budete pokračovat a předkládat starý obsah Bingu nebo budete předkládat obsah se spamem, pravděpodobně to může ovlivnit vaše limity nebo budete moci být nějak penalizováni.
 
 
Používejte to nyní. Není tu vůbec žádný důvod, proč by správci webů nemohli tento nástroj používat. Hlavně stránky, které mají nový obsah vyprodukovaný skoro denně nebo neustále aktualizují starší stránky s novým obsahem. Olson tvrdí, že hlavně zpravodajské weby a stránky, které mají nový či aktualizovaný obsah, by měly být ty, které by měly začít používat tuto funkci ihned.
 
Yoast SEO oznámil, že do tohoto integroval nové API. Takže WordPress stránky, které používají Yoast SEO plugin uvidí výhody procházení s touto funkcí skoro okamžitě.
 
Proč na tom záleží? Tohle je velmi důležitá změna v tom, jak internetové vyhledávače objevují, procházejí a indexují nový a aktualizovaný obsah. Pokud Google také adoptuje tuto metodu, tak to změní způsob, jakým SEO, vydavatelé a správci webů produkují a sdílejí obsah. Pokud tedy produkujete nový nebo aktualizovaný obsah a chcete, aby jej Bing našel co možná nejdříve, začněte používat tuto funkci ještě dnes.